Условия за доставка
След като поръчката Ви се отрази в сайта, тя ще бъде обработена от нас до 24 часа. Представител на СМАРТФОН ООД ще се свърже с Вас за потвърждение и уточняване на подробностите за доставката на поръчката Ви. За град София доставката се извършва от куриер на СМАРТФОН ООД. За останалите населени места в България доставката се извършва чрез куриерска фирма с наложен платеж. Работим с куриерските услуги на фирма Еконт Експрес. За повече информация посетете: www.econt.com
Условия за продажба:
За да закупите стока и/или услуга от нашия сайт, Вие трябва
- да имате навършени осемнадесет (18) години
- да имате постоянен адрес в България
- да сте попълнили вярно електронната регистрационна форма.
- да сте се съгласили с настоящите Условия за ползване.
- да посочите точен и валиден телефон и адрес за доставка
- да осигурите достъп и възможност за получаване на стоката
Цени
Цената е валидна за деня на поръчката,съгласно разпоредбите на чл52,ал.1,т.8 от Закона за Защита на Потребителя.
Всички цени са съобразени с чл.52,ал.1,т.3 от Закона за Защита на Потребителя.
Според горепосочените текстове, съгласно разпоредбите на Закона за Защита на Потребителя,
SMARTFON.BG има право да променя цени, количества, начин на плащане и доставка, технологията и дизайна на сайта без предварително известяване.Всички предоставени в сайта цени са в български лева и са валидни единствено и само към момента на публикуването им. СМАРТФОН ООД си запазва правото без предупреждение да ги променя по всяко време, съобразно факторите, които оказват влияние върху тяхното формиране.Представените в сайта цени на стоките са крайни без цената за доставката, която е посочена отделно.
Условия за плащане
При поръчка на стока имате възможност да изберете начин, по който желаете да я платите. СМАРТФОН ООД предлага следните начини на плащане:
1. плащане в съответния магазин (офис) на СМАРТФОН ООД: гр.София, пл. България 1 подлез НДК (срещу фонтаните), GSM 0878 773 800, 0898 773 800
2. доставката за град София е безплатна, а за останалите населени места доставката се заплаща, ако общата стойност на поръчката не надвишава 50 лв.
3. плащане при доставка – Наложен платеж – заплащате стоката, когато я получите на посочения от Вас адрес за доставка. Ако сумата на Вашата поръчка не надвишава 50 лв, цените за доставка са според тарифния план на фирма "Еконт Експрес", можете да изчислите сумата тук: http://www.econt.com/tariff-calculator/
4. банков превод – заплащате стоката с банков превод, като за основание посочвате трите си имена и закупената стока.
Независимо от избрания начин на плащане всички плащания се извършват само в български лева.При желание от страна на Клиента може да се издаде и данъчна фактура.
За допълнителни въпроси се обръщайте към нас на посочения в сайта имейл и телефони.
Условия за гаранция
Всяка една от предлаганите в електронния магазин стоки притежава писмена гаранция, в която са посочени гаранционния срок, гаранционните условия и гаранционния сервиз в РБългария и/или ЕС. Гаранцията е валидна 24 месеца за нови продукти и 30 дни за втора употреба от датата на закупуване на продукта и се отнася за дефекти, възникнали в процеса на експлоатация през гаранционния период поради некачествени материали или неправилна изработка. СМАРТФОН ООД си запазва правото в отделни случаи или за различни типове изделия да избира мястото на ремонт на изделията.Дълготрайността на батерията и нейните характеристики зависят изцяло от спазването на правилата за експлоатация, предписани от производителя. Фирмата не носи отговорност за софтуерни пропуски на производителя във софтуерната версия на мобилния апарат, но при възможност я ъпдейтва.
Гаранцията не покрива:
1.Акумулаторната батерия - дълготрайността на батерията и нейния максимален капацитет зависят изцяло от спазването на правилата по експлоатация, описани в ръководството на телефона.
2.Антена.
3.Зарядно устройство.
4.Дисплей.
5.Клавиатура.
6.Мултимедийна карта.
Гаранционно обслужване може да бъде отказано в следните случаи:
1.Неправилно включване в електрическата мрежа.
2.Механични повреди - падане, счупване, заливани с течности.
3.Когато не са спазени условията за експлоатация и съхранени, описани в ръководството на изделието.
4.При повреди, възникнали в следствие на други външни въздействия: пожари, наводнения и други.
5.При несъотвествие мeжду гаранционната карта(уникален ИД номер) и изделието.
6.При опит за остраняване на дефект от неоторизивани лица.
7.При използване на батерии и зарядни устройства от друг тип.
8.При опит за смяна или частична промяна на софтуера от неоторизираи лица. (кирилизация, ъпдейт и др.)
9.При смяна на собственика на апарата.
В този случай ремонтът се извършва за сметка на потребителя.
Гаранцията покрива еднократно възникналите фабрични дефекти.
За гаранционо обслужване се приемат само апарати в комплект с оригинално зарядно устройство, батерия и антена.
Гаранция се признава само срещу представена гаранционна карта.
Повредата се отстранява в срок до 30 работни от датата на постъпване в сервиза. Изключение се прави, когато е необходимо резервната част да се закупи от чужбина.
При невъзможност за остраняване на гаранционния дефект, магазинът заменя апарата с нов, по избор на клиента, като в този случай клиентът доплаща разликата емжду моментната пазарна цена на подменения апарат и стойността на новия апарат.
Приложимо законодателство
Условията за ползване на сайта са подчинени на действащото законодателство на Република България.За всички неуредени въпроси се прилагат разпоредбите на българското законодателство. СМАРТФОН ООД си запазва правото да променя Общите условия по всяко време.Препоръчваме на потребителите да посещават страницата с Общите условия периодично, за да се запознаят с актуалните към момента условия, тъй като същите са обвързващи за потребителите.
Условия и информация , съгласно Закона за електронна търговия
Договорът за продажба, сключен чрез Интернет, е договор за продажба от разстояние.Договорът за продажба от разстояние се сключва въз основа на предложение, отправено от СМАРТФОН ООД (Доставчик) до всеки потребител (Клиент) на електронния магазин, като част от системата за продажба на стоки.Договорът за продажба от разстояние между СМАРТФОН ООД и потребителя се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната поръчка от страна на D&D Solutions.
Анулиране на поръчка
Поръчката може да бъде анулирана от СМАРТФОН ООД при наличие на основателни причини – стоката е с изчерпана наличност, предложения срок за доставка или аналог на изчерпания продукт не са приемливи за клиента.
Отказ от сключен договор и възстановяване на заплатената цена
На основание чл.55, ал.1 т ЗЗП Купувач, който има качеството потребител по смисъла на ЗЗП, в седемдневен срок от доставката има право без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от сключения договор, като върне поръчаната стока при следните условия:
1. Потребителят предварително писмено да информира СМАРТФОН ООД
на следния имейл адрес:
smartfon@abv.bg , че на основание чл.55, ал.1 от ЗЗП се отказва от договора, като задължително посочи:
- конкретен магазин (офис) на СМАРТФОН ООД, в който ще върне стоката
- банкова сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него цена на върнатата стока
2. Стоката да бъде върната лично от потребителя или от упълномощено от него с писмено пълномощно с нотариална заверка нa подписа лице в посочения по реда на предходната точка магазин (офис) на СМАРТФОН ООД
. 3. Поставената от производителя оригинална опаковка на стоката да не е отваряна, стоката да не е ползвана, стоката и опаковката да са във вида, в който са получени, както и да не е нарушавана целостта на поставените от СМАРТФОН ООД защитни стикери.Клиентът с задължава да върне стоката заедно с нейната гаранционна карта.
4. Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на потребителя.До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на СМАРТФОН ООД, рискът от случайното и погиване или повреждане се носи изцяло от страна на потребителя.
5. В случай, че потребител се възползва от правото си по чл.55, ал.1 от ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по-горе условия, СМАРТФОН ООД се задължава да му възстанови заплатената цена по банков път (по посочената по реда даден по-горе банкова сметка) в срок от пет работни дни от връщането на стоката.
Защита на личната информация
Всяка лична информация, която попълвате в сайта или изпращате към него чрез електронна поща или друг начин, ще бъде използвана в съответствие с приетите правила за защита на личната информация.Материалите и съобщенията, изпращани към сайта (коментари, мнения, въпроси и други), се считат за неконфиденциални, без права на собственост.С приемането на настоящите Общи условия Потребителят дава безсрочното си изрично и безусловно съгласие, до евентуалната му изрична писмена отмяна, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от СМАРТФОН ООД
и/или упълномощени от дружеството трети лица за целите на изпълнението на договора за продажба от разстояние и доставка на поръчана стока, маркетингови и рекламни цели и анализи на СМАРТФОН ООД участие в игри, промоции и томболи, организирани от дружеството, както и за всякакви други незабранени от законодателството цели.
Рекламации
При получаване на стоката Потребителят е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, видим дефект, повреда по време на доставката й, несъответствие между поръчана и доставена стока, липсата на придружаващи я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката.Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи.Рекламации на закупени чрез онлайн магазини стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.
При ремонт срока за отстраняване на повредата е 30 работни дни от датата на приемане на стоката.За непотърсени от ремонт стоки в срок от един месец от уведомяване на клиента СМАРТФОН ООД не носи отговорност за съхраняването им.
Условия, при които рекламация може да бъде отхвърлена:
Липса на гаранционни документи или невалидност на тези документи, а именно: несъвпадение или липса на IMEI номер на телефона. Нарушение на целостта, изтриване или липса на етикета на производителя или на гаранционния етикет на телефона, всички случаи на повреди, причинени от неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка и софтуерна интервенция от неупълномощени лица, зареждане с неоригинални зарядни устройства или други външни въздействия в противоречие с изискванията на производителя, свързване с неодобрени от производителя устройства.
В случай на рекламация при която по желание (настояване) от страна на клиента се налага издаване на сервизно становище от втори сервиз, разходите за транспортиране на стоката и издаването на становище или протокол от този сервиз са за сметка на потребителя (клиента).